mitt påsklov i miljoner småfoton

Okej här kommer en massa bilder från mitt lov. Några av dessa har jag även lagt ut på instagram (följ mig, heter: @johannatorikka).
1. Försök till bra festkväll men som slutade med att jag somnade på stinas soffa med handen i ostbågepåsen. 
2. Jobb.
 
1. Mysimysipysipluttinutti.
2. Pimpling (agerade åskådare som vanligt eftersom det är tråkigt att pimpla).
3. Being häftig i många kulörer.
 
1. Tagga kalas.
2. @ the kalas.
3. Härliga vänner i ett filosofiskt fyllesamtal.
 
1. skidåkning med virre.
2. sammasammasamma.
 
Sofistikerad vistelse i Svartlås Ingvars ro med familj och kusse och hundar och pojkvän osv. På bilden visar jag er hur man helst bör gå klädd för att vara i riktig Svartlå-anda. Ren ända in i själen efter after ski och bastu och grillning och sånt där. 
 
Bus och lek med Astrid.
 
Virre is practicing mindfulnes at his thinking spot.
Fint avslut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0