~*~*~* <(^v^)> *~*~*~

Midsommarafton spenderade jag med David och Viktor. Först grillade jag med David och såg film och hade myspysigt, sen åkte jag till Viktors stuga och myste vidare där hela natten.
 
 
Sen blev det lördag och midsommardagen, och vi åkte till Svartlå där vi har en stuga....som jag har nämnt tidigare. Mmmm ja där gosade vi och bastade och grillade ännu mer och ba levde livet. Så mina senaste dagar har varit chilliga och härliga, hoppas ni haft en bra helg ni med! <3 
 
Alltså ikväll har varit värsta braiga kvällen för mig, just bara för att jag har varit ensam. Låter kanske skumt men uppskattar verkligen att få vara ensam då och då, vilket jag sällan är. Är ju med pojkvännen hela tiden och det är något jag värderar högt, att få vara med den jag älskar mest. Men kvällar som denna gör att jag orkar med mig själv, andra och livet mycket bättre. Så nu ska jag mysa ner mig i sängen och börja kolla game of thrones med lovis. 
Förlåt för flummit inlägg, sov gott! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0