my life be like oooooh aaAAhH

 
Idag har jag och emmsor slingat mitt hår och mmmm ja det är väl allt som dagen bjudit på, förutom några strötimmar i skolan och sånt skit som inte räknas.  
 
När viktor kom hem till schverige tog han massa bra låttips med sig. Länkar två av dem här under: 
 
Här har Kid Cudi tagit melodin från Band of Horse's låt The Funeral (en av mina vafolåtar of all times) och gjort en egen låt av den. Helt amazing. Alltså är det bara jag som får ont i magen av låtar som är sådär exeptionellt prefekta? och typ mår riktigt dåligt för att låten är så bra? Kanske mest är för att låten i fråga, bringar fram starka minnen och känslor hos mig. Låten The Funeral återskapar tusentals, och några få extra starka, minnen från min och viktors första sommar tillsammans. Den äger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0