tillbaka till det verkliga livet

Ser väl ut ungefär som att jag tittar upp på någon självlysande och vill hångla lite, därav de plutande läppsen. Jag tillåter er inte att skratta åt löjligheten över hela mig på fotot. Ville ju bara dramatisera lite grann! for youuu :( 
Har jobbat idag också. Chocking. Men imorn börjar skolan igen och den bjussar på tre häääärliga *go göteborska* prov till veckan som jag ej har pluggat till. Let's inte börja nu heller. Och jo jag har blivit förälskad i göteborska nu.
 
och jo juste, ikväll kladdade jag snabbt ner ett ogenomtänkt träningsschema till Stadsmaran. Måste springa den med skolan och denna idrottsplannering ska lämnas in till läraren snarast. Blev i alla fall superpepp på börja dra igång med träningen igen nu på riktigt! Har ju som bara slötränat lite på gym det senaste året, vilket inte är så bara, men jag ser i alla fall fram emot detta jättemycket. Vill bli stark och fit for fight ju! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0