baby u so fine

hej å hå! Nu äre sommar, in case u haven't noticed, så jag jobbar every day i caféet med emma och rebecka. Det ligger ute i Avans föreningshus, så kom och fika! :D 
Det är dödlig värme ute så ni kan ju föreställa er tortyren inne i köket där jag jobbar, med ugn och våffeljärn och hela paketet!
Aja, har inge vettigt att säga, ville bara uppdatera lite. Ser typ game of thrones och försöker vara ute så mkt som möjligt och fånga dagarna, timmarna efter jobbet. Som tur är kan jag sova till nio på mornarna så det är inte särkilt lidsamt att arbeta varje dag. Bara kul med alla glada kunder osv.
 
Tänkte att någon dag framöver kanske jag ids sätta ihop något inlägg med bilder från den senaste tiden, borde ju ha en hel del! Typ från bråvalla och sådant. 
 
Puss och kram ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0