stmlh

Stockholm var crowded och samma som alltid, men vi hade en mysig helg ändå, jag och Emma. Vi shoppade, åt på pizza hut, shoppade mer, såg One Direction, gick på grönan och shoppade ännu lite till (ok JAG shoppade lite till och lite till). Sen flög vi hem till LÅ, trötta och nöjda. 
För övrigt har jag blivit helt crazy in love with 5 seconds of summer, sen vi såg dom live (förband till one direction ifall ngn ej håller koll på sådant).
 
Prepare for en töntig bildbomb:
Nytt inköp. Skaver som fAn men ska försöka "gå in dom". 
 
Vi bodde hos mammas amiga i Upplands Väsby så restiden in till stan var ca 30 min. Tog denna bild i en hiss (no shit?). Har även på mig en ny tröja från Beyond Retro!
Emma är arg (läs: söt) och äter glass. 
 
Round and round and away we go. 
 
Exalterade gurls. 
◊ Emma + 2 trevliga tjejer vi hängde med innan konserten.  ◊ Michael clifford från 5SOS (typ ny crush). ◊ Gröna Lund. 
 
Protesterade lite eftersom jag egentligen inte är ngt fan av 1D. Förlåt ifall någon tar illa upp. 
 
 
Såhär trötta var vi efter konserten, satt och väntade i what felt like forever på pendeltåget. 
Liam ♥
 
 
 
 
 
Tack för mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0