min prinsessa är pleased

Köpte med mig en överraskning till lovis från jobbet idag och nu kan hon inte släppa taget om det. Hon kommer hålla på gnaga på det där hela kvällen och natten om jag inte tar det ifrån henne någon gång haha. Men åh vad hon blev gla' när hon såg det! och hon är alldeles blöt från den regniga promenaden..
 
Trivs jättebra på ÖoB förresten, tycker om alla de anställda jag träffat hittils och kommer på mig själv med att gå runt och le hela tiden bara för att. Och när jag får hjälpa alla glada pensionärer så värmer det i lillhjärtat på mig! Har jobbat ca hela lovet nu, men varför ha kul när man kan tjäna pengar? +jobbet e ju kuligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0