FÖR JAG ÄR ARTON ÅR

Heyho! Skriver inte så flitigt nu på bloggen, förlåt för det om det är någon som läser den. Anyway, gör inte så mkt på dagarna, typ är hemma och pluggar eller kollar super natural och sover och äter och andas och ja..typ lever. Men igår var en speciell dag för DET VAR MIN 18-ÅRSDAG! Så idag sjukanmälde jag mig på egen hand CAUSE' I CAN ♥
Min familj var hemma och morfar kom och min morbror (som även delar samma födelsedag som mig) var med, och Viktor och David och allt var fkn perfa. Sen gick mina syskon och jag + david och viktor på bio och såg bad neighbours =)  Sen myste vi massa och åt feta mängder tårta ♥ ≠ωδΦ¶‰©¥®Ø gosh jag älskar tårta. Alla fina människor gjorde allt så bra! Finns inget bättre än att ha fina och braiga människor runt omkring en.
 
Ber om ursäkt för mitt blurriga face, gick typ ej att hitta fokus.
 
AAH LIVET E SÅ JÄVLA BRA NU FÖR JAG ÄR ARTON ÅR OCH JAG FÅR TA ANSVAR FÖR MIN DUMMA HANDLINGAR SJÄLV NU. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0