yass imorgon är det helg tjoho

Idag blev jag ännu mer megablond så nu ser jag ut som barbie! :D 
Väntar bara på att lydia ska få tid på salongen så vi kan göra mig rosa iiih. Idag satt jag i alla fall hos frissan i 3 timmar för att fixa till min hårfärg så det åtminstone ser någorlunda mindre fult ut ååh lol. 
 
Så irriterande när det visas bra saker på tv åsså sitter jag och viktor i soffan med datorerna i knät och försöker plugga. SÅ irriterande. 
Jag vill se super natural ist :( hejdå.
 
I'm a Barbie girl, in the Barbie world
Life in plastic, it's fantastic!
You can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation
Come on Barbie, let's go party!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0