BAE <3

Okej några bilder från Miley nurå. Till att börja med måste jag bara få sagt att Bangerz tour är det bästa jag någonsin varit med om (no kidding). Var så jäkla excitet innan och till min förtjusning överskred hon alla mina förväntningar! Därmeot blev mobilbilderna inte alls så bra som jag hoppats men å andra sidan är det ju inte alls det som spelar någon roll. 
Här kommer i allla fall några bilder jag lyckats knäppa under den härliga kalabalik som rådde under konserten. 
(Detta var alltså någon vecka innan stockolmsresan med emma och 1D och allt det ifall ni inte förstod det)
 
 
 
 
Övriga tiden i huvudstaden spenderade jag mestadels såhär. Låg och lästa the fault in our stars på balkongen. För övrigt är jag sjukt besviken på boken, tycker inte alls den är så bra som alla andra verkar tycka. Plus att jag idag råkade se en huge spoiler ***SPOILER ALERT OM NI INTE LÄST DEN*** och fick veta att Augustus kommer dö. 
 
Sen flög vi hem och jag tog denna bild i bilen på bergnäsbron. Emil fick pryda fotografiet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0