ja det trodde du ja

Åh igår var jag på en arbetsintervju, min första faktiskt, och det kändes så skönt i magen efteråt för det gick SÅ bra! Sen ringde min nuvarande chef och erbjöd jobb åt mig i sommar på opassande tider och allt blev skitdåligt igen. Står mellan dessa två jobb och tvekar, och problemet är att jag inte kan tacka ja/nej osv ännu, eftersom jag då måste vara säker på att jag inte kommer sluta upp arbetslös i sommar. ååh tjorvigt att försöka förstå och läsa detta inlägg.. 
 
Lol att jag tog på mig den mest "proper" tröjan jag kunde hitta på morgonen och tänkte att nu ska jag vara sådär "ren och fin" och bete mig som att jag köper michael kors-väskor varje dag osv..ja ni fattar (typ vara så lite jag som möjligt). Och när jag får träffa chefen som ska intervjua mig så har hen orange-färgat hår, en miljard tats och piercing i ansiktet (<3333). Don't ask mig about min handpose. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0