svartlå style

Sov hos Viktor inatt och badade massa badtunna. Sen idag kom Emma till mig och vi slingade mitt hår lite blondare och började rensa lite i min garderob men det känns lite som ett mission impossible att få ordning där inne. I alla fall ett uppdrag jag ej är redo att ta på mig på egen hand, haha. Vi hann i alla fall städa en sjättedel och jag hittade lite kläder jag glömt att jag ägde. 
 
Sen for jag på dansen och försökde komma ihår vår lilla trudelutt vi hade övat in innan lovet. Showtime nästa vecka...
 
 
 
Tre bilder från stugan, som Viktor tog efter vi bastat i världens härligaste vedeldade bastu. Var en helt ny människa. 
 
Hahah vet att jag skrev "tre bilder" men bara lade upp en...så ifall något av alla mina trogna fans blev ledsen så har jag nu lagt upp de andra två.↑↑↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0