Sommarminnen del tre

Jag har verkligen tagit vara på sommaren i år tycker jag, varit extra duktig på att släpa mig upp på morgonen för att fånga dagen osv osv. På bilden ovan ser ni några få mobilbilder, bland annat mina nya skor från stockholm som jag köpte när jag var där med Emma. Dom skaver :( 
Har hängt med vänner, tränat, solat, ätit jorgubbar och myst på helt enkelt. 
 
Och så har det ju varit några härliga sena sommarkvällar med härligt folk som förgyllt mitt lov. Vi har haft så jäkla kul i sommar så jag är inte ens ledsen över att skolan börjar imorgon. Trotts alla veckor jag jobbat så har denna sommar varit en av de bästa någonsin. Jag har träffat så mycket fina människor! 
 
Vet ej om jag nämnt att jag och Emma jobbade som stugvärdar ute på Junkön i två veckor. Vi kom hem för en vecka sen. Har massa bilder därifrån men dom är på emmas dator så får se när jag får tag på dom. Kan berätta mer om det i ett annat inlägg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0