du är mitt lyckorus

 
Hemma från dansen nu och är lite euforisk, pga just dansen. Finns inte många saker som är härligare än street dance. Hela helgen har bara varit mys till 1000. Middag med amigos ute i lövskär på fredag. Lördagen bestod av endast en lång jäkla sovmorgon med min favoritperson, sedan badade vi badtunna och spelade PS3. Sovmorgon-känslan fortsatte ända in på söndagen. For sedan ut till hans stuga och åt massa våfflor med gulligaste morföräldrarna in da world osv. 
 
Har haft en skum och ovan känsla i kroppen, som att jag äntligen vet vem jag är och vad jag vill i livet. Och det finns inget bättre än att få känna så. Det löser sig, så småningom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0