VILKEN UNDERBAR DAG

HOLY MOTHER OF GOD idag är en såSÅsåsåSÅ bra dag. Jag har äntligen fått tillbaka min iphone, jag har fått ett extrajobb och min prinz fyller 18 år!  + jag ska åka skridskor idag! 
Som jag skrev igår så var jag ju och lämnade in CV på massa ställen och idag ringde dom från ÖoB och ville att jag skulle komma in imorgon för en indroduktion *fabulöst*. Uppstigning kl 05.30.
 
Och idag är ingen vanlig dag för idag är det Viktors FÖDELSEDAG! hurra hurra hurra! Så trist bara att jag inte får vara där och fira den med honom. Men vet ni, hans familj reste dit för några dagar sen och överaskade honom så det känns ju lite bättre för mig då i alla fall hehe. ♥
 för två år sedan på balen i 9:an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0