narwhals!

Sitter hemma idag för andra dagen i rad och gör skolarbete.....punkt punkt..
Igår hade jag scenrep med dansen och ikväll är det genrep, imorgon show, fredag show, lördag show och söndag show! Så fullspäckat schema att jag inte vet om jag kommer hinna andas känns det som. Och har jättemycket oroskänslor över hur min jobbsommar kommer se ut samt hur mina betyg kommer rasa osv osv. Denna vecka har varit kaotisk.
Trivs inte med att ha så här mycket att tänka på, det blir liksom som att mina hjärna inte klarar av det och jag bryter ihop istället. Allt jag kan tänka på för att keepa mig going är att det SNART är över. Snart får jag andas fri luft igen. 
Nyss när jag var asdeppig och ba "hmmmmmmååååhhh usch hur nere kan man va egentligen????" Så ploppade denna bild upp i huvudet på mig.
 
Men ja, jag tar små pluggpauser hela tiden och typ dricker kaffe och kollar sånt här:
 
Och sånt här (den här låten lugnar mig faktiskt):
 
Eller orginalet för den är också refreshing:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0