vad är kärlek? ..djupt.

Fan alltså vad jag är less på skolfanskapet nu, och skönt så in i helvete att jag gjorde bort ett prov idag. Nu har jag bara mattenationella kvar och sen en äcklig kompleteringsuppgift i sociologin SEN ÄR JAG KLAR.
 
Jag insåg nu att jag har så jävla fullbokat schema här framöver:
• till helgen ska jag till sthlm med Malin och Rebecka och se MILEY FKN CYRUS
• helgen därefter blir det andra festligheter för en kompis som fyller 18, wehå!
• helgen efter detta åker jag och Emma till sthlm för 1D
• helgen efter deeet åker jag till norrköping med Stina och Julia för Bråvalla festival!!
 
Sen såg jag en mindre rolig grej nu på fb: jag missar Luleå Pride då det är samtidigt som jag och Emma är i sthlm. 
 
Aja, var på kvantum nu iaf och köpte mig ett proteinpulver som jag ser fram emot att experimentera med! Plus att mitt mastercard har kommit i posten. Allt är en dans på rosor. Fast borde inte det göra ont? mmkej anyhow ska jag försöka plugga matte eller inviga mitt kort genom att shoppa på nätet...vilket som.....blir nog det sistnämnda kanske. 
Och som rubriken lyderrrrrrrrrrrr: Vad är kärlek? Svaret finner du nedan ↓
  
WgIcfa on Make A Gif, Animated Gifs  
 

Kommentarer
Postat av: Emma Andreasson

WIIEEEE <3 <3 <3 KOMMER BLI BÄSTA SOMMAREN NÅGONSIN!!!

2014-05-28 @ 14:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0