valborgsfirande

Igår åkte jag och några vänner till ormberget för att grilla, lyssna på musik, titta på utsikten och bara ha det allmänt gött. Vilket det blev också. Senare, efter midnatt någon gång, drog en del vidare in till stan men jag, Viktor och Emma cyklade ner till mig istället. Vi bastade och myste och somnade tillslut när morgonen börjat närma sig. Blev en väldigt lyckad valborg med tanke på hur dåligt jag mådde morgonen efter förra.
 
 
Brakelibrak (vet att det är olika ljus i bilderna och det är irri och suger okej)
Idag for jag och Emma till södra hamn och mötte Stina och Rebecka. Vi skulle sälja varmkorv på majrundan där alla mc-människor håller till innan de drar vidare till någon annan stad på sina hojar. Det var iaf härligt att få se och höra så många fina motorcyklar. 
 
Ikväll åt jag, Viktor och David på pastabacken (<3) och mötte sedan Malin och såg Divergent på bio. Tyckte den var halvbra men de andra verkade nöjda med den. Var mest irriterad på han den där Four/Tobias för han var jobbig tyckte jag. Och sen var jag irriterad på massa annat oxå men mest han. typ. Nu ska vi sova hejdå! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0